środa, 9 kwietnia 2014

Moja mała, atrakcyjna przygoda z hipnozą

Hipnoza to niezwykle ciekawy temat i dla laika tajemniczy. Postanowiłam zgłębić ten atrakcyjny dla mnie sposób pracy z umysłem, doświadczyć ale również nauczyć się stosować.
Trenerem na warsztatach " Praktyk hipnozy" jest Michał Cieślakowski.

"Hipnoza nie istnieje... to Ty sprawiasz, że moje słowa prowadzą Cię do tego niezwykłego świata, w którym możliwe są pozytywne zmiany na głębokim poziomie podświadomości. "
                                                                               Barwy Umysłu


No to wyruszam w drogę, nie tym konkretnym pociągiem ale całkiem podobnym :)



Dzielna grupa hipnotyzerów ze swoim "wodzem" Michałem Cieślakowskim

Maszerujemy - Michał zrobi pokaz hipnozy na wrocławskim rynku
Trochę wygłupów na wrocławskim rynku

Nasz "guru" Michał w działaniu




Świetny nastrój



 




Mówię wam ! byłam tam :)!!   dziś mogę powiedzieć  ... jestem  Anna - Hipnotyzer

Brak komentarzy: