niedziela, 26 stycznia 2014

Pasja

Piękne słowa i jakże prawdziwe.
"A ten kto bardzo pragnie odnaleźć sens swojego zycia, pasję, namiętność, która będzie dla niego szczęściem i da mu poczucie spełnienia - zawsze to znajduje. I zwykle znajduje to wtedy, kiedy myśli, że wyczerpał już wszystkie sposoby i miejsca szukania. Zawsze trzeba mieć nadzieję i zawsze trzeba wierzyć w to, że ten kto szuka, znajdzie. A im dłużej trwaja poszukiwania, tym słodsza jest nagroda."
                                                                          Beata Pawlikowska

Dziś zastanawiałam się  nad zdaniem : uważaj na swoje myśli , uśmiałam się sama do siebie, ponieważ zamarzył mi się śnieg, ubolewałam, że go jeszcze nie ma, i że nadal go nie ma i nie ma.

- No to spadł :)
- I moje zauroczenie śniegiem również lekko spadło jak przyszło "polatać" z szuflą.

-Oczywiście nie odmówiłam sobie odrobiny rozrywki:)


Koronkowa robota mistrza nad mistrzami .

Żeby nie było, że oszukuję - proszę bardzo o to ja ze sprzętem w dłoniach:)

I oczywiście byłam tu pierwsza :) To ja zakłóciłam tą niepokalaną gładkość i biel , zostawiłam swój ślad, który wkrótce zginął , jak wszystko co nietrwałe albo może nieważne.


Brak komentarzy: