czwartek, 25 grudnia 2014

Świąteczne rozmyślania




Nie wiem kto to powiedział i nie wiem kto zapisał ale sądzę , że warto przemyśleć te słowa.    
" Chować urazę to tak, jakby wymierzyć sobie policzek i czekać, że ktoś inny poczuje ból."


   Czas Świąt Bożego Narodzenia ma szczególny wpływ na nasze umysły, to czas refleksji, czas wybaczania...
Po co zaśmiecać swoją pamięć  urazami, złością, poczuciem krzywdy, czy chęcią zemsty ? 
Jeśli ktoś tak lubi, to proszę bardzo, ja staram się wyleczyć swój umysł z tego typu głupot i żyć !
O urazach trzeba mówić! 
Ktoś może chować do mnie urazę a ja nawet nie zdaję sobie sprawy, że postąpiłam źle, czy nietaktownie !

Ale to wszystko pokręcone!

Takie oto myśli krążą mi dziś po głowie ... i chętnie się nimi dzielę, wypuszczam je w świat niech krążą w przestrzeni , ..a może znajdzie się ktoś komu pomogą odnaleźć w sobie chęć wyzbycia się urazy czego życzę z okazji Świąt a i bez okazji również.

Wesołych Świąt

Brak komentarzy: